"Nu mă consider demodată,
Cântând de țară și de dor,
Cântând de dor, mi-e dor de mama,
Cântând de mama, mi-e dor de țară!"


Zinaida Bolboceanu la JURNALTV

Publicat de autor 12 decembrie 2010 21:59

  http://www.jurnaltv.com/195417/

Interpreta de muzică populară, Zinaida Bolboceanu, şi-a sărbătorit ieri 25 de ani de activitate artistică!

Spectacolul cu genericul "Cine aude gura mea" a adunat în incinta Filarmonicii Naţionale atât oameni de cultură, admiratori ai artistei, cât şi consăteni, din satul Opaci.

Acompaniate de Orchestra „Folclor” alături de artistă, pe scenă au mai evoluat şi renumitele interprete, Maria Mocanu, Suzana Popescu şi Maria Iliuţ.

Felicitările de riguare nu au întârziat să apară!

Opăcenenii au fost încântaţi de prestaţia consătencei lor.

Printre spectatorii Zinaidei Bolboceanu s-a numărat şi mama artistei

Urmariti materialul video aici

Comments (2)

Felicitarile noastre,doamna Zinaida!Sunteti un om de exceptie prin tot ceea ce faceti!Va imbratisam cu drag si va dorim numai bine!
Stefan,esti un copil minunat,un copil pe care Doamne Doamne l-a inzestrat cu mult talent.Felicitari atat tie cat si parintilor care te sprijina atat de mult!

Sarut mainile stimatei doamnei Zinaida Bolboceanu, acum am descoperit melodiile dvs., mi-au produs o impresie foarte puternica, sunt superbe, tot respectul, mi-a placut foarte mult interpretarea melodiei ,,Of inima mea'' in compania maestrului Liviu Vasilica.
Oricum toate melodiile dvs. sunt extraordinar de frumoase si transmit mesajul iubirii de tara si in general de patriotism si de frumos.
Descopar cu bucurie ca inca exista si la noi in tara valori adevarate care sa ne reprezinte si care ne dau cu adevarat valoare, si in dvs. doamna Zinaida Bolboceanu noi cetatenii acestei tari avem o comoara sufleteasca.
Cu deosebit respect si sa ne traiti ca ne trebuiti!

Trimiteți un comentariu